Gewichtverliezentips

4 tips om gewicht te verliezen door anders te eten

 

Verward? Gefrustreerd? Beu? Voelt u zich verbijsterd na het proberen dieet na dieet en nooit in staat om het gewicht af te houden? In feite, als je net als de meeste mensen, je uiteindelijk eindigde het verkrijgen van al uw gewicht terug, plus een paar extra in plaats van te verliezen.

Merkt u dat er geen dieetfads momenteel het vegen van de markt? Er is een simpele reden. Na meer dan 100 jaar van een dieet, het is eindelijk duidelijk dat al die moeite, ontbering, planning, en verhongering alleen het Amerikaanse publiek dikker heeft gemaakt. In feite, 95% van de lijners terug te krijgen al hun gewicht binnen 1-5 jaar. Diëten niet werken.

Wat wel werkt is het eren van en het luisteren naar je lichaam.

Voordat je gaat op nog een ander dieet te overwegen op zoek naar de natuurlijke wijsheid van je lichaam. De ironie is dat we elkaar hebben de perfecte, gratis, ingebouwde voeding beschikbaar voor ons hier en nu. Het heet luisteren naar je lichaam en het is simpel.

Er zijn slechts een paar eenvoudige dingen te leren:

1) Wat je weerstand aanhoudt. Het meest essentiële stap is om lief te hebben en te accepteren je lichaam als het nu is. Als je dit artikel leest, bent u waarschijnlijk het dragen van een aantal extra pond. Dat is een veelvoorkomend gevolg van een dieet. Maar de meeste mensen zijn geboren met een normaal gewicht te zijn. Jij ook! Behandel je lichaam goed en voldoen aan hun behoeften en u vindt u terug naar uw eigen ideale gewicht gemakkelijk en natuurlijk.

2) Luister naar je lichaam. Verwen uw lichaam met zachtheid en tedere, liefdevolle zorg door het eten als je het gevoel fysiek honger en stoppen als je vol bent. Te veel eten is meestal een vorm van dieet terugslag die het gevolg is van honger en ontbering. Het is het lichaam overlevingsmechanisme in actie om je leven te redden van de hongersnood te ervaren. Probeer het eten van kleine, frequente hoeveelheden met de bedoeling van het gevoel licht en fris uit eten in plaats van zwaar en gevuld.

3) Kies om te eten wat je echt wilt in elk moment, niet wat je denkt dat je zou moeten hebben of wat je zou maken “goed”. Zoals je keuzes te maken op basis van wensen van uw lichaam, vind je jezelf eten beter voedsel in kleinere hoeveelheden. Sensueel genieten van het voedsel dat je eet. Proef de heerlijke smaken, genieten van de verschillende texturen. En als het niet proeven geweldig, krijg je iets beter recht dan.

4) Speel meer, minder last. Vind een soort van beweging die voelt u zich weer als een kind. Of neem wandelingen die je ziel voeden. Maak oefening iets wat je lief te hebben en kijken ernaar uit om in plaats van nog een andere klus schuldig over het overslaan van te voelen.

Accepteer je lichaam, aan zijn eisen voldoen, genieten van uw eten, en spelen. Klinkt beter dan een dieet is het niet? En het werkt ook beter. Als u op zoek bent naar een echte, lange termijn oplossing voor het beëindigen van de strijd met uw gewicht, kan intuïtief eten gewoon het antwoord dat je hebt geprobeerd zijn.